01.08.2014 Kadry i płace

Pracodawca, który odwołuje pracownika z urlopu, powinien zwrócić mu koszty niewykorzystanego wypoczynku

Pracodawca, który odwołał pracownika z urlopu powinien zwrócić mu w szczególności wydatki poniesione na: niepodlegającą zwrotowi, dokonaną zapłatę za niewykorzystany pobyt w ośrodku wczasowym, w kwaterze prywatnej, w hotelu, wykupione wycieczki fakultatywne, z których pracownik nie skorzystał, a także podróż powrotną z miejsca pobytu w okresie urlopu do miejsca pracy.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty