13.08.2024 05:01 Kadry i płace

Czy wyposażenie stanowiska pracy zdalnej można wysłać pocztą

Firma zatrudnia pracowników zdalnych oraz hybrydowych. Oddziały są rozsiane po całej Polsce, w każdym większym mieście. Czy pracodawca ma obowiązek wysłać pocztą/kurierem dodatkowe wyposażenie stanowiska pracy, np. monitor, podstawkę? Czy wystarczy, że udostępni możliwość odbioru tych elementów w biurze?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty
24.11.2024 21:53 Ubezpieczenia
Czytaj więcej