18.01.2024 14:00 Kadry i płace

Przejście z papierowych akt pracowniczych na elektroniczne

Nasza organizacja chciałby w tym roku wdrożyć e-akta pracownicze i w całości przejść na formę cyfrową akt osobowych. Czy w związku z tym musimy również mieć akta w formie "papierowej"? Czy wystarczą dokumenty podpisane podpisem kwalifikowanym z naszej strony? Czy fakt przejścia na e-akta pracownicze musimy zgłaszać - oprócz informacji skierowanej do pracowników - np. do inspekcji pracy?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Najnowsze dokumenty
24.11.2024 21:53 Ubezpieczenia
Czytaj więcej