W zakresie: - ustalenia czy Wnioskodawcy przysługuje zryczałtowane wynagrodzenie należne płatnikowi z tytułu terminowego wpłacania opłat za przekroczenie kwoty mlecznej, - możliwości i sposobu dokonania potrącenia ww. wynagrodzenia z wpłacanych kwot zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych, kwot wpłacanego zryczałtowanego podatku dochodowego lub kwot wpłacanych zaliczek na podatek dochodowy od
Opodatkowania podatkiem od towarów i usług wynagrodzenia za wypełnianie zadań inkasenta za pobór opłaty targowej.
Świadczone przez Państwa czynności inkasa na rzecz Miasta, stanowią usługę w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, podlegającą opodatkowaniu na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT.
Czy Spółka może być inkasentem i dokonać zapłaty podatku dochodowego od osób fizycznych jako inkasent.
Zwolnienie od podatku VAT otrzymanego wynagrodzenia za pobór opłaty skarbowej w drodze inkasa.
Czy prawidłowe jest twierdzenie, że uzyskane w ramach umowy UUI i UPPW wpływy z tytułu ściągnięcia wierzytelności od dłużnika nie stanowią w całości przychodów podatkowych Wnioskodawcy, a ich przekazanie klientom (wierzycielom) nie stanowi kosztów uzyskania przychodu, natomiast przychodami podatkowymi Wnioskodawcy są wyłącznie kwoty wynagrodzenia przewidziane w umowie zawartej z klientem (umowie UUI
Czy prawidłowe jest twierdzenie, że uzyskane w ramach umowy faktoringu wpływy z tytułu spłaty wierzytelności przez odbiorcę nie stanowią w całości przychodów podatkowych, a ich przekazanie faktorantom nie stanowi kosztów uzyskania przychodu, natomiast przychodami podatkowymi są wyłącznie kwoty należne Wnioskodawcy z tytułu zawartej umowy faktoringu (tj. prowizja podstawowa, dodatkowa, windykacyjna,
brak obowiązku opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności z tytułu poboru przez inkasenta opłaty targowej
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą sołtysom wynagrodzenia z tytułu poboru podatku w drodze inkasa.
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania wynagrodzenia (prowizji) za pobieranie opłaty targowej w imieniu i na rzecz Gminy.
zastosowanie zwolnienia z VAT dla usług płatniczych świadczonych przez Wnioskodawcę w charakterze inkasenta
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
w zakresie zastosowania zwolnienia z VAT dla świadczonych usług płatniczych świadczonych w charakterze inkasenta
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania poboru opłaty skarbowej przez Powiat za wynagrodzeniem za czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
Opodatkowanie wynagrodzenia uzyskiwanego przez zakład budżetowy z tytułu poboru (inkasa) opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy.
opodatkowanie otrzymywanego przez Wnioskodawcę wynagrodzenia za pobór na rzecz gminy opłat miejscowych.
Pobierane przez Wnioskodawcę wynagrodzenie za pobór opłaty skarbowej w drodze inkasa nie korzysta ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem VAT, lecz zgodnie z art. 41 ust. 1 w związku z art. 146a pkt 1 ustawy podlega opodatkowaniu stawką podstawową, tj. 23%
Zwolnienie od podatku usług polegających na poborze opłaty targowej w imieniu samorządu terytorialnego za wynagrodzeniem w wysokości 30% kwoty należnej Miastu.
Przyporządkowanie sprzedaży niepodlegającej opodatkowaniu (opłaty miejscowe) do wolnej litery G w pamięci kasy rejestrującej.
Czy w przypadku wypłaty wynagrodzenia dla sołtysów w wysokości do 200 zł powinny być zastosowane przepisy, o których mowa wart. 41 ust. 1 - tzn. na zasadach ogólnych, pobrać zaliczkę na podatek i pobrać miesięczne koszty uzyskania w wysokości 20% przychodu, czy można zastosować art. 30 ust. 1 pkt 5a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tzn. nie stosować miesięcznych kosztów uzyskania i pobrać