W zakresie: - ustalenia czy Wnioskodawcy przysługuje zryczałtowane wynagrodzenie należne płatnikowi z tytułu terminowego wpłacania opłat za przekroczenie kwoty mlecznej, - możliwości i sposobu dokonania potrącenia ww. wynagrodzenia z wpłacanych kwot zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych, kwot wpłacanego zryczałtowanego podatku dochodowego lub kwot wpłacanych zaliczek na podatek dochodowy od
Opodatkowania podatkiem od towarów i usług wynagrodzenia za wypełnianie zadań inkasenta za pobór opłaty targowej.
Świadczone przez Państwa czynności inkasa na rzecz Miasta, stanowią usługę w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług, podlegającą opodatkowaniu na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT.
Czy Spółka może być inkasentem i dokonać zapłaty podatku dochodowego od osób fizycznych jako inkasent.
Zwolnienie od podatku VAT otrzymanego wynagrodzenia za pobór opłaty skarbowej w drodze inkasa.
Czy prawidłowe jest twierdzenie, że uzyskane w ramach umowy faktoringu wpływy z tytułu spłaty wierzytelności przez odbiorcę nie stanowią w całości przychodów podatkowych, a ich przekazanie faktorantom nie stanowi kosztów uzyskania przychodu, natomiast przychodami podatkowymi są wyłącznie kwoty należne Wnioskodawcy z tytułu zawartej umowy faktoringu (tj. prowizja podstawowa, dodatkowa, windykacyjna,
Czy prawidłowe jest twierdzenie, że uzyskane w ramach umowy UUI i UPPW wpływy z tytułu ściągnięcia wierzytelności od dłużnika nie stanowią w całości przychodów podatkowych Wnioskodawcy, a ich przekazanie klientom (wierzycielom) nie stanowi kosztów uzyskania przychodu, natomiast przychodami podatkowymi Wnioskodawcy są wyłącznie kwoty wynagrodzenia przewidziane w umowie zawartej z klientem (umowie UUI
brak obowiązku opodatkowania podatkiem od towarów i usług czynności z tytułu poboru przez inkasenta opłaty targowej
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą sołtysom wynagrodzenia z tytułu poboru podatku w drodze inkasa.
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania wynagrodzenia (prowizji) za pobieranie opłaty targowej w imieniu i na rzecz Gminy.
zastosowanie zwolnienia z VAT dla usług płatniczych świadczonych przez Wnioskodawcę w charakterze inkasenta
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
w zakresie zastosowania zwolnienia z VAT dla świadczonych usług płatniczych świadczonych w charakterze inkasenta
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania poboru opłaty skarbowej przez Powiat za wynagrodzeniem za czynność podlegającą opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług.
opodatkowanie otrzymywanego przez Wnioskodawcę wynagrodzenia za pobór na rzecz gminy opłat miejscowych.
Opodatkowanie wynagrodzenia uzyskiwanego przez zakład budżetowy z tytułu poboru (inkasa) opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy.
Pobierane przez Wnioskodawcę wynagrodzenie za pobór opłaty skarbowej w drodze inkasa nie korzysta ze zwolnienia z opodatkowania podatkiem VAT, lecz zgodnie z art. 41 ust. 1 w związku z art. 146a pkt 1 ustawy podlega opodatkowaniu stawką podstawową, tj. 23%
Zwolnienie od podatku usług polegających na poborze opłaty targowej w imieniu samorządu terytorialnego za wynagrodzeniem w wysokości 30% kwoty należnej Miastu.
Przyporządkowanie sprzedaży niepodlegającej opodatkowaniu (opłaty miejscowe) do wolnej litery G w pamięci kasy rejestrującej.
Czy w przypadku wypłaty wynagrodzenia dla sołtysów w wysokości do 200 zł powinny być zastosowane przepisy, o których mowa wart. 41 ust. 1 - tzn. na zasadach ogólnych, pobrać zaliczkę na podatek i pobrać miesięczne koszty uzyskania w wysokości 20% przychodu, czy można zastosować art. 30 ust. 1 pkt 5a ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, tzn. nie stosować miesięcznych kosztów uzyskania i pobrać