Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Dotyczy ustalenia, czy Kaucja wpłacona przez Wnioskodawcę tytułem przystąpienia do Aukcji OZE stanowi dla niego koszt uzyskania przychodu, potrącany podatkowo w dacie ujęcia wydatku w księgach rachunkowych, jednakże nie wcześniej niż w momencie, kiedy wydatek ten stał się definitywny.
Uznanie odpłatnych usług w zakresie w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na rzecz Odbiorców zewnętrznych za działalność gospodarczą oraz czynności podlegające opodatkowaniu VAT, niekorzystające ze zwolnienia z tego podatku, brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystywania Infrastruktury w celu dostawy wody i odbioru ścieków na rzecz Odbiorców wewnętrznych, prawo
Możliwość zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku opłat GAS oraz ustalenie źródła przychodów, w których koszty te winny być rozpoznane.
Wnioskodawca nie ma obowiązku stosowania oznaczenia „GTU 11” przy sprzedaży energii elektrycznej – nadwyżki z odnawialnych źródeł (fotowoltaiki).
Wydanie interpretacji indywidualnej, która dotyczy podatku akcyzowego w zakresie ustalenia praw oraz obowiązków podmiotu posiadającego koncesję w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne, który wytwarza, nabywa i zużywa energię elektryczną.
Brak prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych na wypłatę grantów w formie refundacji części kosztów poniesionych przez mieszkańców uczestniczących w projekcie.
Określenie źródła przychodu z tytułu usług świadczonych przez Panią w ramach Umowy współpracy.
Gmina będzie miała prawo do proporcjonalnego odliczenia podatku VAT od wydatków inwestycyjnych przypisanych bezpośrednio do nabycia i montażu instalacji fotowoltaicznych, z zastosowaniem prewspółczynnika, o którym mowa w art. 86 ust. 2a-2b ustawy. Gmina nie będzie miała prawa do odliczenia podatku VAT od „pozostałych” wydatków inwestycyjnych oraz wydatków bieżących.
Uznanie czynności wykonanych przez gminę na rzecz mieszkańców, polegających na montażu instalacji w budynkach mieszkalnych należących do mieszkańców, za czynności opodatkowane podatkiem VAT, - podstawa opodatkowania dla usług świadczonych przez gminę na rzecz mieszkańców polegających na montażu instalacji w budynkach mieszkalnych, - prawo do odliczenia pełnej kwoty podatku naliczonego od wydatków
Rozliczenie wprowadzanej do sieci energii elektrycznej wyprodukowanej przez prosumenta (gmina).
Podatek VAT w zakresie prawa do odliczenia podatku od wydatków związanych z inwestycją.