Prawo do odliczenia podatku VAT w części dotyczącej montażu gazowej pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynem energii na/w Budynku Urzędu Gminy, montażu instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynem energii na/w Budynku Przedszkola Samorządowego oraz montażu instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynem energii na/w Budynku Oczyszczalni Ścieków w ramach realizacji projektu.
Opodatkowanie przychodów ryczałtem bez konieczności zakładania działalności gospodarczej.
Opodatkowanie podatkiem VAT otrzymywanych przez Gminę wpłat od mieszkańców w związku z realizacją projektu, stawka podatku VAT dla czynności realizowanych przez Gminę na rzecz mieszkańców, ustalenie podstawy opodatkowania dla ww. czynności, uznanie otrzymanych przez Gminę od mieszkańców wpłat za zaliczki w momencie ich otrzymania, prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego związanego z zakupem
Obowiązki płatnika z tytułu świadczeń wypłacanych w ramach programu rekomendacji pracowniczych.
Ustalenie, czy Pożyczkodawca powinien zakwalifikować otrzymane od Pożyczkobiorców odsetki jako przychody ze źródła innego niż zyski kapitałowe oraz czy, przychód od odsetek z tytułu udzielonych pożyczek powstaje w momencie otrzymania odsetek przez Pożyczkodawcę i powinien być uwzględniony przez Pożyczkodawcę przy kalkulowaniu zaliczek na podatek dochodowy obliczanych w trakcie roku.
Opodatkowanie usług w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków, brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystywania Infrastruktury na rzecz Odbiorców wewnętrznych prawo do odliczenia części podatku naliczonego od Wydatków inwestycyjnych związanych z infrastrukturą wodociągową i kanalizacyjną.
Przychody uzyskane w 2024 r. ze sprzedaży ww. dwóch mieszkań stanowić będą źródło przychodu, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 8 ustawy o PIT oraz prawo do skorzystania ze zwolnienia zawartego w art. 21 ust. 1 pkt 131 ustawy o PIT.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Kwota stanowiąca Saldo dodatnie jako koszt uzyskania przychodu dla Spółki w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy o CIT oraz moment rozpoznania kosztu podatkowego z tytułu Salda dodatniego.
Dotyczy ustalenia, czy Kaucja wpłacona przez Wnioskodawcę tytułem przystąpienia do Aukcji OZE stanowi dla niego koszt uzyskania przychodu, potrącany podatkowo w dacie ujęcia wydatku w księgach rachunkowych, jednakże nie wcześniej niż w momencie, kiedy wydatek ten stał się definitywny.
Uznanie odpłatnych usług w zakresie w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na rzecz Odbiorców zewnętrznych za działalność gospodarczą oraz czynności podlegające opodatkowaniu VAT, niekorzystające ze zwolnienia z tego podatku, brak obowiązku naliczenia podatku należnego z tytułu wykorzystywania Infrastruktury w celu dostawy wody i odbioru ścieków na rzecz Odbiorców wewnętrznych, prawo
Możliwość zaliczenia do kosztów podatkowych wskazanych we wniosku opłat GAS oraz ustalenie źródła przychodów, w których koszty te winny być rozpoznane.
Wnioskodawca nie ma obowiązku stosowania oznaczenia „GTU 11” przy sprzedaży energii elektrycznej – nadwyżki z odnawialnych źródeł (fotowoltaiki).