Obowiązki płatnika związane z organizacją loterii, konkursów oraz sprzedaży premiowej dla osób prowadzących działalność gospodarczą.
Jeśli jednorazowa wartość Nagrody nie będzie przekraczać 2 000 zł, to Spółka, pełniąca w analizowanej sytuacji funkcję płatnika zryczałtowanego podatku od Nagród, ma prawo stosować zwolnienie określone w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT. Jeśli jednorazowa wartość Nagrody będzie przekraczać 2 000 zł, to Spółka, pełniąca w analizowanej sytuacji funkcję płatnika zryczałtowanego podatku od Nagród, nie
Ustalenie kosztów uzyskania przychodów oraz przychodów związanych ze sprzedażą premiową za cenę 1 zł.
Szef Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) może z urzędu (czyli z własnej inicjatywy) zmienić wydaną wcześniej przez Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) interpretację indywidualną. Dzieje się tak, jeśli stwierdził jej nieprawidłowość, uwzględniając w szczególności orzecznictwo sądów, Trybunału Konstytucyjnego lub Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej. Szef KAS nie jest w tym zakresie
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Świadczenia pieniężne na rzecz klientów w związku z akcją promocyjną stanowią nagrody uzyskane w ramach sprzedaży premiowej towarów lub usług w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i korzystają ze zwolnienia z opodatkowania na podstawie tego przepisu.
zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na zakup bonów wydanych nieodpłatnie jako nagrody w prowadzonej sprzedaży premiowej i programie lojalnościowym
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
obowiązków płatnika w przypadku wydania nagrody oraz uznania Programu za sprzedaż premiową lub konkurs
w zakresie obowiązków płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać konkursów i sprzedaży premiowej oraz dotyczącej organizacji Akcji Promocyjnych, które przybierają postać loterii promocyjnej lub audioteksowej oraz w zakresie ustalenia podstawy opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych przekazanej nagrody
Podatnik w ramach premii za duże zakupy u jednego z kontrahentów dostał laptopa o znacznej wartości. Czy w takiej sytuacji sprzęt ten może być amortyzowany?
Uznanie Programu za sprzedaż premiową; Uznanie Nagród-Wycieczek oraz Nagród Rzeczowych wydawanych w Akcjach Specjalnych za wykonanie określonego zadania polegającego na rywalizacji za wygrane w konkursach;Obowiązki Spółki jako płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych.
Nagrody - w postaci zwrotu zapłaconych odsetek od kredytu, których wartość nie przekroczy kwoty 2000 zł przekazywane przez Wnioskodawcę osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej - są związane ze sprzedażą premiową usług, tym samym objęte są zwolnieniem przedmiotowym wynikającym z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na działalność o charakterze marketingowym.
Dotyczy obowiązków płatnika z tytułu przekazywanych nagród w akcjach promocyjnych organizowanych przez podmiot zewnętrzny na zlecenie Wnioskodawcy.
w zakresie ustalenia, czy wydatki poniesione przez spółkę komandytową na nabycie towarów, bonów towarowych, wycieczek itp., które będą przedmiotem sprzedaży premiowej za cenę 1 zł brutto za sztukę (zgodnie z regulaminem sprzedaży premiowej) będą stanowiły u komplementariusza (spółki z o.o.) koszty uzyskania przychodów jako koszt własny sprzedaży (koszt bezpośredni), proporcjonalnie do posiadanych udziałów
w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi akcjami promocyjnymi
w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi akcjami promocyjnymi