Porady i artykuły

Porada
12.12.2014 Kadry i płace

Jeden z naszych pracowników wykorzystuje służbowy laptop do celów prywatnych w domu. Podczas użytkowania laptopa w domu (pracownik grał w gry komputerowe) doszło do awarii urządzenia. Z informacji uzyskanych z serwisu wynika, że spaleniu uległa karta graficzna. Ponieważ nie jest możliwa wymiana uszkodzonego podzespołu, jedynym rozwiązaniem była wymiana całej elektroniki laptopa. Jednak z uwagi na brak

Porada

Zatrudniamy kilku pracowników, którzy zajmują się serwisowaniem sprzętu komputerowego. Od kilku dni trafiają do nas komputery z - jak twierdzą klienci - wadliwie zainstalowanym oprogramowaniem. Łącznie otrzymaliśmy zwrot 10 komputerów. Niestety, zespół zajmujący się serwisem nie prowadzi szczegółowej ewidencji, wskazującej, który z pracowników serwisuje dany komputer. Czy mamy pociągnąć do odpowiedzialności