14.02.2019 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 14.02.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.6.2019.1.MG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.6.2019.1.MG

W zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z rabatami udzielanymi w ramach Programu Rabatowego obowiązującego w Grupie.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 19 grudnia 2018 r. (data wpływu 4 stycznia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z rabatami udzielanymi w ramach Programu Rabatowego obowiązującego w Grupie jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 stycznia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z rabatami udzielanymi w ramach Programu Rabatowego obowiązującego w Grupie.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka z o.o. jest podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych i rezydentem podatkowym w Polsce, a w konsekwencji podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu.

Spółka należy do międzynarodowej grupy kapitałowej X (dalej: Grupa), będącej jedną z największych na świecie firm z branży odzieżowej oraz właścicielem ponad 30 marek odzieżowych. Grupa zatrudnia około 70.000 pracowników na świecie, a jej roczne przychody wynoszą ponad 12 miliardów dolarów. W skład Grupy wchodzi ponad 190 podmiotów w ponad 50 innych krajach świata.

Mając na celu wdrożenie nowej strategii biznesowej, w dniu 13 sierpnia 2018 r. Grupa ogłosiła zamiar wprowadzenia nowej struktury organizacyjnej na poziomie globalnym, zgodnie z którą działalność Grupy zostanie rozdzielona na dwa segmenty, tj. segment związany ze sprzedażą i dystrybucją odzieży i obuwia sportowego oraz segment związany ze sprzedażą i dystrybucją odzieży jeansowej. Docelowa struktura będzie osiągnięta poprzez wyodrębnienie segmentu odzieży jeansowej do odrębnych podmiotów prawnych na rynkach, na których Grupa prowadzi działalność.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne