02.03.2018 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 02.03.2018, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.486.2017.2.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.486.2017.2.EC

w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 15 grudnia 2017 r. (data wpływu 22 grudnia 2017 r.) uzupełnione pismem z dnia 7 lutego 2018 r., data wpływu 13 lutego 2018 r. (data nadania 7 lutego 2018 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie z dnia 31 stycznia 2018 r. Nr 0114-KDIP3-2.4011.393.2017.1.AK1 0114-KDIP3-1.4011.486.2017.1.EC 0114-KDIP1-3.4012.524.2017.1.ISK 0114-KDIP2-3.4010.346.2017.1.KK (data nadania 31 stycznia 2018 r., data doręczenia 1 lutego 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 22 grudnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

  1. Wnioskodawca (Wnioskodawca) jest (i) spółką kapitałową, (ii) posiadającą siedzibę oraz miejsce zarządu na terytorium Polski oraz (iii) czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT. Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji słodyczy.
  2. W celu intensyfikacji sprzedaży i promowania produktów Wnioskodawcy, Wnioskodawca zleca agencjom marketingowym (Agencje Marketingowe) organizowanie i przeprowadzanie na zlecenie Wnioskodawcy akcji promocyjnych, w tym konkursów (Konkursy), loterii promocyjnych (Loterie Promocyjne) oraz akcji w ramach sprzedaży premiowej (Sprzedaż Premiowa"). Warunki poszczególnych akcji promocyjnych, w tym Konkursów, Loterii Promocyjnych i Sprzedaży Premiowej przewidziane są w regulaminach przygotowywanych dla potrzeb poszczególnych akcji promocyjnych, w tym Konkursów, Loterii Promocyjnych oraz Sprzedaży Premiowej (Regulamin). Wnioskodawca może też samodzielnie organizować i przeprowadzać promocje związane ze Sprzedażą Premiową.
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne