27.02.2015 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 27.02.2015, sygn. IPPP3/443-1239/14-4/RD, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1239/14-4/RD

określenia miejsca świadczenia usługi marketingowo-reklamowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 11 grudnia 2014 r. (data wpływu 19 grudnia 2014 r.), uzupełnionym w dniu 11 lutego 2015 r. (data wpływu 16 lutego 2015 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 28 stycznia 2015 r. (skutecznie doręczone w dniu 9 lutego 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca świadczenia usługi marketingowo-reklamowej jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 19 grudnia 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca świadczenia usługi marketingowo-reklamowej.

Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 9 lutego 2015 r., złożonym w dniu 11 lutego 2015 r. (data wpływu 16 lutego 2015 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 28 stycznia 2015 r.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie usług marketingowo-reklamowych.

Jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada numer NIP oraz NIP EU. Wnioskodawca wykonuje usługi marketingowe dla kontrahenta zagranicznego unijnego, który jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (z siedzibą w Belgii). Kontrahent posiada NIP belgijski oraz polski. Usługi wykonane są na podstawie podpisanej umowy o świadczenie usług marketingowych z kontrahentem. Wszystkie usługi miały miejsce w Polsce, we współpracy z polskim działem kontrahenta. W ramach umowy wykonano następujący zakres usług:

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne