Interpretacja indywidualna z dnia 12.12.2013, sygn. IPPB5/423-947/13-2/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-947/13-2/KS
Czy w przedstawionym stanie faktycznym wymienione powyżej wydatki marketingowe, promocyjne i szkoleniowe stanowią w całości koszt uzyskania przychodów Oddziału?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 25.11.2013 r. (data wpływu: 27.11.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków marketingowych, promocyjnych i szkoleniowych ponoszonych przez Spółkę w ramach usług świadczonych na rzecz Zleceniodawcy
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty