29.02.2012 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 29.02.2012, sygn. IPPP3/443-1475/11-4/KC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1475/11-4/KC

W zakresie opodatkowania premii pieniężnych otrzymywanych za świadczenie usług, miejsca świadczenia oraz sposobu ich dokumentowania

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 10.11.2011 r. (data wpływu 14.11.2011 r.) uzupełnionym w dniu 15.02.2012 r. (data wpływu 20.02.2012 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 31.01.2012 r. (skutecznie doręczone w dniu 08.02.2012 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych otrzymywanych za świadczenie usług, miejsca świadczenia oraz sposobu ich dokumentowania jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14.11.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania premii pieniężnych otrzymywanych za świadczenie usług, miejsca świadczenia oraz sposobu ich dokumentowania. Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 14.02.2012 r., złożonym w dniu 15.02.2012 r. (data wpływu 20.02.2012 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 31.01.2012 r.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Podatnik prowadzi działalność polegającą - między innymi na sprzedaży sprzętu komputerowego. Jednym z kluczowych producentów sprzętu komputerowego sprzedawanego przez Podatnika jest koncern H., (w skrócie H.). Wyroby tej marki Podatnik zakupuje od dystrybutora. Podatnik posiada status Partnera H., który został mu nadany po spełnieniu warunków co do poziomu kompetencji, oraz innych warunków marketingowych. Jako Partner H., Podatnik uczestniczy w programach marketingowych, organizowanych przez spółkę H. I.(w skrócie H.I.), z siedzibą w Szwajcarii, które to działania mają przyczynić się do zwiększenia pozycji rynkowej produktów H. w określonych segmentach produktów.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne