Interpretacja indywidualna z dnia 22.10.2012, sygn. IBPBI/2/423-822/12/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBI/2/423-822/12/AP
Czy wydatki poczynione przez Wnioskodawcę na zapłatę należności wynikających z faktur VAT dokumentujących zakup usług reklamowo-marketingowych Wnioskodawca może uznać za koszt uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 03 lipca 2012 r. (data wpływu do tut. BKIP 06 lipca 2012 r.), uzupełnionym w dniu 11 października 2012 r., o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej m.in. podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów kosztów wydatków z tytułu zakupu usług reklamowo-marketingowych (część pytania oznaczonego we wniosku nr 2)
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty