Interpretacja indywidualna z dnia 28.06.2011, sygn. IPPB5/423-466/11-3/TO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-466/11-3/TO
Czy z punktu widzenia przepisów art. 12 ust. 3 i art. 12 ust. 3a, art. 12 ust. 4 pkt 1 updop przychód podlegający opodatkowaniu powstanie dla Spółki w momencie sprzedaży Karty na rzecz klienta czy też w momencie faktycznej sprzedaży towarów na rzecz klientów korzystających z Karty?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 13.05.2011 r. (data wpływu 17.05.2011 r.) uzupełnionym pismem z dnia 17.06.2011 r. (data wpływu 21.06.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie określenia momentu powstania przychodu z tytułu sprzedaży karty podarunkowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 17.05.2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie określenia momentu powstania przychodu z tytułu sprzedaży karty podarunkowej.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca Sp. z o.o. (zwana dalej Wnioskodawcą lub Spółką) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zamierza wdrożyć system sprzedaży oparty o możliwość wykorzystania przez klientów tzw. karty podarunkowej
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty