Interpretacja indywidualna z dnia 21.09.2010, sygn. ILPB3/423-575/10-2/GC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-575/10-2/GC
Czy możliwe jest zaliczenie przez Spółkę faktur za usługi reklamowe na portalu X, wystawianych przez amerykańską firmę, niezawierających nazwy i adresu odbiorcy (Wnioskującej Spółki), do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych, po uzupełnieniu przez Spółkę na odwrocie faktury danych odbiorcy i w sytuacji, gdy Spółka posiada ponadto dokumenty potwierdzające poniesienie przez Nią danego wydatku oraz dokumenty potwierdzające istnienie związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy powyższymi kosztami a konkretnymi przychodami Spółki?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 21 czerwca 2010 r. (data wpływu 28.06.2010 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie sposobu dokumentowania kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty