Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 02.04.2007, sygn. 1472/ROP1/423-52/07/KM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-52/07/KM
Czy na gruncie obowiązujących obecnie przepisów Ustawy CIT, z uwzględnieniem powołanej regulacji art. 52 Prawa farmaceutycznego wszystkie wydatki ponoszone przez Spółkę w związku z działalnością reklamową produktów leczniczych (które następnie są podstawą do wystawienia faktury za usługi reklamowe) są kosztem uzyskania przychodów w pełnej wysokości?
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Spółki xxx Sp. z o.o. z dnia 06.02.2007 r. (data wpływu do tutejszego Urzędu 12.02.2007r.) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie podatnika w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie
postanawia
uznać stanowisko Spółki za prawidłowe.
U Z A S A D N I E N I E
Zgodnie ze stanem faktycznym przedstawionym we wniosku Spółka jest podmiotem działającym w branży farmaceutycznej. W chwili obecnej wyłączny przedmiot działalności Spółki stanowi świadczenie usług reklamowych, dotyczących m.in. produktów farmaceutycznych, na rzecz innych podmiotów z tej branży (zleceniodawców), tj. głównie producentów zagranicznych.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty