Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 21.03.2006, sygn. II-2/423/4/2006/TW, Pierwszy Urząd Skarbowy w Zielonej Górze, sygn. II-2/423/4/2006/TW
Czy koszt zakupu towarów w ramach premiowania dużych odbiorców dokonujących zakupów w firmie będzie w momencie sprzedaży tych towarów po niższej cenie lub wydania nieodpłatnego kosztem uzyskania przychodu?
Pytanie podatnika
POSTANOWIENIE
Na podstawie art. 14 a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze. zm.) postanawia uznać za prawidłowe stanowisko wyrażone we wniosku z dnia 24 stycznia 2006 r. dotyczące możliwości uwzględnienia w kosztach uzyskania przychodów kosztów zakupu towarów w ramach premiowania dużych odbiorców dokonujących zakupów w firmie.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się