Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 26.08.2005, sygn. I/415-15/I-21/MM/16/05, Urząd Skarbowy w Żarach, sygn. I/415-15/I-21/MM/16/05
Jak ewidencjonować wydatki związane z reklamą w podatkowej księdze przychodów i rozchodów.
POSTANOWIENIE
Działając na podstawie art. 14a § 1, w związku z art. 14a § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. nr 8 poz.60 ze zm.) art. 23 ust.1 pkt 43 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 r. nr 14 poz. 176 ze zm.) oraz § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (Dz. U z 2003 r. nr 152 poz. 1475 ze zm.) Naczelnik Urzędu Skarbowego w Żarach w odpowiedzi na wniosek z dnia 02.08.2005 r. dotyczący udzielenia pisemnej interpretacji w przedmiocie ewidencjonowania wydatków związanych z reklamą w podatkowej księdze przychodów i rozchodów, postanawia uznać stanowisko wnioskodawcy za nieprawidłowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty