Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 10.03.2005, sygn. PP2/443-89/05/KH/15253, Małopolski Urząd Skarbowy, sygn. PP2/443-89/05/KH/15253
Spółka przekazuje swoim kontrahentom i klientom nieodpłatnie katalogi, ulotki zawierające ofertę produktów i towarów. Ulotki te są również rozprowadzane w gazetach. Zawierają one treści reklamowe przez co stanowią zachętę dla kontrahenta, by korzystał z oferty, a więc przekazanie ich ma bezpośredni związek z prowadzoną przez Podatnika działalnością. Wydatki, które poniesiono na zakup powyższych materiałów promocyjnych są związane z zakupem projektu, wykonaniem zdjęć, drukiem. Czy w przypadku tych zakupów Spółka korzysta z prawa do odliczenia podatku naliczonego i opodatkowuje przekazanie tych towarów na cele reprezentacji i reklamy?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się