Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 10.11.2004, sygn. ZP/443-306/04, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZP/443-306/04
Czy w przypadku zlecania przez Spółkę wykonania kompleksowych usług marketingowych wyspecjalizowanym podmiotom, oprócz obowiązku zapłaty podatku VAT, pojawi się obowiązek naliczenia podatku VAT z tytułu przekazania przez agencję towarów, gadżetów reklamowych, ostatecznym odbiorcom? (Towary nie są prezentami o małej wartości)
Spółka w związku z prowadzonymi działaniami marketingowymi, nabywa od specjalistycznych firm zewnętrznych (w głównej mierze agencji marketingowych/reklamowych) szeroką gamę usług związanych z organizacją działań promocyjnych oraz marketingowych.
W ramach nabywanych przez Spółkę usług, agencje zobowiązują się do realizacji kompleksowych usług marketingowych, które obejmują m.in. (nie zawsze wszystkie poniższe elementy występują łącznie):
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty