Wyrok NSA z dnia 14 kwietnia 1994 r., sygn. SA/Ka 1469/93
1. Jeżeli zakup koszulek z nadrukami miał na celu reklamowanie działalności gospodarczej podatników, to niezależnie od tego, czy po dokonaniu zakupu nastąpiło ich darowanie na rzecz podmiotu, który zobowiązał się ich używać w celach reklamowych - należy uznać, że wydatki te stanowiły koszty uzyskania przychodów, o ile zostały spełnione pozostałe wynikające z przepisów warunki /par. 8 ust. 1 pkt 17 rozporządzenia z dnia 12 marca 1990 r. w sprawie uznania przychodów agentów wykonujących działalność w imieniu jednostek gospodarki uspołecznionej na podstawie umowy agencyjnej i umowy na warunkach zlecenia za podlegające podatkowi od wynagrodzeń oraz w sprawie opłacania podatku wyrównawczego przez tych agentów - Dz.U. nr 18 poz. 108/.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się