Jakie wydatki można ewidencjonować w pkpir w okresie zawieszenia działalności

PROBLEM

W styczniu 2017 r. zamierzam zawiesić działalność gospodarczą. Czy mogę nadal amortyzować środki trwałe? Co z kosztami, jakie będę ponosił w tym okresie, np. ratami za leasing samochodu ciężarowego wynikającymi z umowy zawartej w maju 2016 r.? Czy mam te koszty wpisywać do pkpir?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne