Jak ujmować w księgach rachunkowych koszty zabezpieczenia czasowo wstrzymanej budowy
PROBLEM
Spółka buduje halę magazynową. Obecnie podjęto decyzję o czasowym wstrzymaniu budowy (do drugiej połowy 2017 r.). Jak powinniśmy ewidencjonować koszty związane z zabezpieczeniem tej budowy, np. wykonanie dodatkowych ogrodzeń zabezpieczających przed możliwością wejścia osób nieupoważnionych lub zakup tablic ostrzegawczych? Czy wartość budowanej hali należy aktualizować, np. w przypadku gdyby wstrzymanie budowy okazało się dłuższe i w tym czasie podjęto decyzję, że ten składnik majątku nie będzie już przydatny, a tym samym będziemy go chcieli sprzedać?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się