17.05.2015 Podatki

Kiedy wydatki na promocję cudzego produktu mogą być kosztem podatkowym

PROBLEM

Prowadzimy działalność w zakresie sprzedaży aplikacji multimedialnych dedykowanych do konkretnych urządzeń. Sprzedażą tych urządzeń zajmują się inne podmioty. Nasze produkty można zainstalować wyłącznie na wskazanych urządzeniach. W celu zwiększenia sprzedaży naszych produktów postanowiliśmy przeprowadzić akcję promocyjną urządzeń multimedialnych, dla których są przeznaczone nasze aplikacje. Promocja polega na tym, że klient kupujący urządzenie będzie mógł zaopatrzyć się również w sprzedawane przez nas aplikacje.

Całkowity koszt promocji jest ponoszony przez naszą spółkę. Akcja odbędzie się przy współpracy podmiotów sprzedających urządzenia. Czy wydatki na ten cel spółka może ująć w kosztach swojej działalności?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne