Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki na szkolenie BHP pracowników
Jesteśmy firmą świadczącą usługi budowlane. Zatrudniliśmy w tym miesiącu dwóch nowych pracowników. Jak prawidłowo ująć w księgach rachunkowych koszty obowiązkowego szkolenia BHP? Czy możemy je zakwalifikować jako koszty podatkowe?
PROBLEM
RADA
Koszty obowiązkowych szkoleń dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy ewidencjonuje się na koncie 405 "Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia" i/lub na koncie 550 "Koszty zarządu". Koszty szkoleń BHP pracowników są kosztami uzyskania przychodów. Szczegóły - w uzasadnieniu.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się