Informacji o prowadzeniu ksiąg rachunkowych i pkpir nie trzeba aktualizować - stanowisko MF
Informację o przejściu z ksiąg rachunkowych na podatkową księgę przychodów i rozchodów (zgodnie z § 10 rozporządzenia w sprawie pkpir) oraz informację o przejściu z pkpir na księgi rachunkowe (art. 24a ust. 5 updof) należy złożyć tylko raz w terminach wskazanych w tych przepisach. Zawiadomienie to można złożyć na formularzu CEiDG-1 lub NIP-2. Podatnik nie musi składać osobnego zawiadomienia aktualizacyjnego. Poniżej odpowiedź MF z 17 stycznia 2013 r. w tej sprawie.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się