29.08.2012 Rachunkowość firm

Jak ewidencjonować transakcje dokonywane przez sklep firmowy

Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji mebli. Ewidencja prowadzona jest wyłącznie na kontach zespołu "4", a gospodarka magazynowa prowadzona jest przez odpisywanie w koszty wartości materiałów na dzień zakupu, a następnie korektę kosztów o wartość stanu zapasów na koniec każdego miesiąca. Otworzyliśmy sklep firmowy. Towary przyjmujemy do sklepu z marżą i VAT.

PROBLEM

Jak powinna wyglądać dekretacja transakcji przesunięcia produktów gotowych do sklepu firmowego? Jak księgować sprzedaż ze sklepu?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne