Jak ewidencjonować transakcje dokonywane przez sklep firmowy
Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji mebli. Ewidencja prowadzona jest wyłącznie na kontach zespołu "4", a gospodarka magazynowa prowadzona jest przez odpisywanie w koszty wartości materiałów na dzień zakupu, a następnie korektę kosztów o wartość stanu zapasów na koniec każdego miesiąca. Otworzyliśmy sklep firmowy. Towary przyjmujemy do sklepu z marżą i VAT.
PROBLEM
Jak powinna wyglądać dekretacja transakcji przesunięcia produktów gotowych do sklepu firmowego? Jak księgować sprzedaż ze sklepu?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się