Jakie obowiązki ma firma wręczająca swoje gadżety reklamowe uczestnikom targów
W czerwcu będziemy brali udział w targach budowlanych. W ramach prowadzonej akcji reklamowej zamierzamy rozdawać odwiedzającym nasze stoiska różne upominki, takie jak breloczki, smycze, torby i plecaki. Wartość tych prezentów będzie bardzo różna. Czy powinniśmy prowadzić jakąś listę osób, które zostaną przez nas obdarowane? Jeżeli ktoś otrzyma od nas np. plecak o wartości 60 zł, to czy powstanie po jego stronie przychód podlegający opodatkowaniu?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się