Czy ubezpieczenie pracownika na czas zagranicznej podróży służbowej jest kosztem
Pracownicy spółki wyjeżdżają w podróże służbowe poza granice kraju. Spółka kupuje polisy ubezpieczenia podróży zagranicznych, którymi objęci są pracownicy. Są one ważne przez okres trwania podróży. Ubezpieczenie wyklucza korzystanie z niego przez pracownika w celach pozasłużbowych (np. podczas urlopu). Ubezpieczenie obejmuje koszty leczenia, następstwa nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczenie bagażu. Czy opłacona składka na ubezpieczenie pracowników stanowi koszt podatkowy w całości opłaconych polis w pakiecie, gdzie nie można rozgraniczyć kosztów?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się