Najnowsze interpretacje. Czy błędnie sporządzone faktury VAT, które nie zostały doręczone klientowi, mogą zostać anulowane
Można anulować błędnie wystawioną fakturę, przekreślając oryginał i kopię faktury i opatrując adnotacją „ANULOWANO”. W ten sposób można postąpić wyłącznie, gdy faktura nie została dostarczona klientowi, i tylko w przypadkach, gdy nie ma możliwości korekty błędnie wystawionej faktury. Praktykę taką potwierdził Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji, której fragment przedstawiamy poniżej. Pismo w pełnym brzmieniu jest dostępne w Archiwum „MONITORA księgowego” na www.mk.infor.pl
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się