Jak wpisać do księgi wydatki na prenumeratę pisma specjalistycznego
W tym roku po raz pierwszy zaprenumerowałem „Monitor księgowego” na 2009 r., na zasadzie zapłaty ratalnej. Pod koniec listopada otrzymałem fakturę za całą kwotę należności brutto, tj. 499 zł, i blankiet do zapłaty za pierwszy kwartał. Prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą kasową i jestem płatnikiem VAT. Jak powinienem wpisać do pkpir ten wydatek? Czy powinienem to zrobić jednorazowo, czy też wpisywać koszty w momencie płacenia kolejnych rat?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się