17.12.2008 Podatki

Jak wpisać do księgi wydatki na prenumeratę pisma specjalistycznego

W tym roku po raz pierwszy zaprenumerowałem „Monitor księgowego” na 2009 r., na zasadzie zapłaty ratalnej. Pod koniec listopada otrzymałem fakturę za całą kwotę należności brutto, tj. 499 zł, i blankiet do zapłaty za pierwszy kwartał. Prowadzę podatkową księgę przychodów i rozchodów metodą kasową i jestem płatnikiem VAT. Jak powinienem wpisać do pkpir ten wydatek? Czy powinienem to zrobić jednorazowo, czy też wpisywać koszty w momencie płacenia kolejnych rat?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty