Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki na organizację wyjazdów dla potencjalnych klientów

Nasza spółka jest przedstawicielem niemieckiej firmy z branży zasilania awaryjnego. W związku z prowadzoną działalnością organizujemy wyjazdy potencjalnych klientów do fabryki w Niemczech lub też na targi. Tam prezentujemy produkty firmy niemieckiej. Nasza spółka ponosi wszelkie związane z tym koszty (bilety, koszty noclegu i wyżywienia kontrahentów). Czy poniesione przez nas wydatki mogą stanowić koszt uzyskania przychodu (z tytułu dokonanej sprzedaży uzyskujemy prowizję)?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne