17.06.2007 Podatki

1. Jak poprawić błąd w kosztach uzyskania przychodów pracownika

Koszty odliczane od przychodów pracowniczych mają formę stałą, przysługują w wysokości zryczałtowanej (miesięcznej i rocznej). Tylko wyjątkowa zmiana stanu faktycznego może spowodować to, że koszty powinny zostać obniżone, podwyższone albo w ogóle niepobrane. Właśnie brak właściwej reakcji na te zmiany stanów faktycznych może spowodować pomyłkę pracodawcy-płatnika. Poniżej wskazujemy najczęściej popełniane błędy i sposób ich poprawy.

Zaniżenie kosztów

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty