17.04.2007 Kadry i płace

1. Kiedy dodatkowa umowa zlecenia z pracownikiem może zostać uznana za omijanie przepisów o nadgodzinach

Pracownik jest zatrudniony w księgowości firmy. W zakres jego obowiązków wchodzą jedynie sprawy związane z księgowością, jednak w pisemnym zakresie obowiązków jest również adnotacja, że ma on obowiązek wykonywać inne polecenia przełożonego. Czy mogę zawrzeć z tą osobą dodatkową umowę zlecenia dotyczącą innych rodzajowo prac (prowadzenie samochodu służbowego) poza godzinami pracy? Czy może to zostać uznane za pracę w godzinach nadliczbowych?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty