1. Kiedy dodatkowa umowa zlecenia z pracownikiem może zostać uznana za omijanie przepisów o nadgodzinach
Pracownik jest zatrudniony w księgowości firmy. W zakres jego obowiązków wchodzą jedynie sprawy związane z księgowością, jednak w pisemnym zakresie obowiązków jest również adnotacja, że ma on obowiązek wykonywać inne polecenia przełożonego. Czy mogę zawrzeć z tą osobą dodatkową umowę zlecenia dotyczącą innych rodzajowo prac (prowadzenie samochodu służbowego) poza godzinami pracy? Czy może to zostać uznane za pracę w godzinach nadliczbowych?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się