1. Czy koszt wystawy jest kosztem reklamy
Czy wydatki związane z organizacją wystawy towarów handlowych dla zaproszonych, przyszłych lub obecnych, klientów firmy stanowią w całości koszty reklamy, czy też koszty reprezentacji? Są to wydatki poniesione na wynajęcie sali, poczęstunek uczestników, materiały (foldery).
problem
rada
Wystawa towarów handlowych to nic innego jak rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach i wartości. Jest to więc reklama lub informacja handlowa stanowiąca w pełni koszt podatkowy. Poniesiony wydatek należy rozpatrywać indywidualnie, uwzględniając cel i charakter zorganizowanej wystawy oraz działania, które w związku z nią miały miejsce. Zaliczenie wydatków na poczęstunek do kosztów obciążone jest ryzykiem sporu z organami podatkowymi. Szczegóły przedstawiamy w uzasadnieniu.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty