17.03.2007 Podatki

4. Czy przychodem pracownika jest polisa wykupiona na okres delegacji

Pracownicy spółki cywilnej wyjeżdżają za granicę w delegacje służbowe. Spółka wykupuje dla każdego pracownika ubezpieczenie. Polisą są objęte koszty leczenia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków. Beneficjentem ewentualnego odszkodowania jest pracownik. Czy wartość wykupionej na rzecz pracowników polisy należy traktować jako świadczenie pracownicze, doliczyć do ich pensji i opodatkować?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty