02.03.2007 Podatki

3. Kiedy udział w programie promocyjnym stanowi koszt podatkowy

Jesteśmy przedsiębiorstwem uzdatniającym wodę, która jest następnie rozprowadzana (sprzedawana) do zakładów wodociągowych. Wielkość sprzedaży uzależniona jest od ilości wody pobranej przez mieszkańców gminy. W bieżącym roku uzyskaliśmy tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Celem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest promocja etyki w działalności gospodarczej, wspieranie rozwoju firm przez promowanie przedsiębiorstw działających zgodnie z prawem i zasadami etyki, poprawianie wizerunku przedsiębiorstw przez promowanie w środkach masowego przekazu. W związku z przystąpieniem do tego programu ponieśliśmy koszty, tj. opłaty administracyjne związane ze złożeniem wniosku oraz z tytułu zapłaty faktury za promocję w Programie Certyfikacji „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Czy przedsiębiorstwo z branży wodociągowej, takie jak nasze, może uznać wymienione koszty za podatkowy koszt uzyskania przychodu?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty