02.01.2007 Podatki

1. Jakie zakupy zaliczać do materiałów, a jakie do pozostałych kosztów

Jesteśmy firmą, która wykonuje głównie usługi porządkowe. Prowadzimy księgę przychodów i rozchodów. Czy np. zakup środków czystości, odkurzaczy, kosiarek, które wykorzystywane są do wykonania usług, księgować jako zakup materiałów czy w pozostałe koszty? Do tej pory rozliczenia prowadziło nam biuro rachunkowe i wszystko księgowało w pozostałe koszty. Czy było to prawidłowe? Jeśli nie, to czy powinniśmy zrobić korektę?

problem

rada

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty