Jakie skutki ma sprzedaż lub przekazanie na cele osobiste mieszkania, w którym była prowadzona działalność
Jak wycofać środek trwały z ewidencji środków trwałych? 18 kwietnia 2002 r. właściciel firmy (osoba fizyczna prowadząca działalność) kupił mieszkanie na swoje nazwisko. 30 października 2002 r. przekazał ten lokal do używania w firmie i wpisał go do ewidencji środków trwałych. Lokal od początku był użytkowany jako biuro handlowe i nadal tak jest. Na przełomie 2002/2003 r. był w nim przeprowadzony remont - malowanie, wymiana okien, niektórych drzwi itp. W 2006 r. właściciel firmy kupił na swoje nazwisko inną nieruchomość, do której chce przenieść lokal biurowy. W momencie przeniesienia stary lokal chce wycofać z ewidencji środków trwałych. Proszę o wyjaśnienie, co zrobić w sytuacji, w której lokal zostanie sprzedany lub przekazany na cele osobiste.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty