Jak rozliczyć wynagrodzenia otrzymane z tytułu umowy zlecenia
W jaki sposób rozliczyć umowę zlecenia w trybie art. 30 ustawy o VAT.
1. Czy ten sposób rozliczania stosuje się do wszystkich umów zlecenia?
2. Jak ująć w ewidencji umowę zlecenia u zleceniodawcy, a jak rozliczyć ją u zleceniobiorcy?
3. Kogo rozumiemy przez zleceniodawcę, a kogo przez zleceniobiorcę?
4. Czy podstawą do rozliczenia VAT jest kwota netto umowy zlecenia (po potrąceniu podatku i składek ZUS)?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się