Jak rozliczyć wynagrodzenia otrzymane z tytułu umowy zlecenia

W jaki sposób rozliczyć umowę zlecenia w trybie art. 30 ustawy o VAT.

1. Czy ten sposób rozliczania stosuje się do wszystkich umów zlecenia?
2. Jak ująć w ewidencji umowę zlecenia u zleceniodawcy, a jak rozliczyć ją u zleceniobiorcy?
3. Kogo rozumiemy przez zleceniodawcę, a kogo przez zleceniobiorcę?
4. Czy podstawą do rozliczenia VAT jest kwota netto umowy zlecenia (po potrąceniu podatku i składek ZUS)?
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne