13.06.2004 Podatki

Czy agent ubezpieczeniowy może refakturować koszty

Reprezentuję firmę ubezpieczeniową prowadzącą działalność zwolnioną z VAT. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych prowadzą agenci na podstawie umowy agencyjnej. Kilku agentom refundujemy koszty wynajmu lokalu i rozmów telefonicznych. Agent co miesiąc wystawia fakturę VAT za czynsz i rachunki telefoniczne. Czy faktury dotyczące zwrotu poniesionych kosztów za lokal i za rachunki telefoniczne słusznie zostały powiększone o VAT?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne