Jak należy amortyzować lokal mieszkalny przeznaczony na działalność biurową
Spółka z o.o. zamierza zakupić na własność od głównego udziałowca lokal mieszkalny z przeznaczeniem go na biuro. Lokal ten jest używany przez udziałowca do celów mieszkalnych już ponad 5 lat. Czy możliwe jest zaliczenie odpisów amortyzacyjnych do kosztów podatkowych i czy możliwe będzie zastosowanie indywidualnej stawki amortyzacyjnej? Planujemy również dokonać pewnych wydatków na adaptację tego lokalu do celów biurowych. Czy przed przystąpieniem do amortyzacji musimy mieć administracyjne potwierdzenie zmiany przeznaczenia lokalu na użytkowy?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się