Jakie informacje składać o oddelegowanym do pracy w Polsce przez zagraniczną firmę
W terminie trzech miesięcy od zakończenia roku podatkowego firma ma obowiązek złożyć do urzędu skarbowego informację o osobach będących nierezydentami, otrzymujących wynagrodzenie od zagranicznego pracodawcy.
Nowelizacja przepisów Ordynacji podatkowej zobowiązała polskie firmy od 1 stycznia 2003 r. do informowania organów podatkowych o wynagrodzeniach wypłacanych przez ich zagraniczne podmioty swoim pracownikom - mającym miejsce zamieszkania za granicą za świadczone na rzecz polskiej firmy usługi bądź wykonywaną pracę (art. 82a § 1 Ordynacji podatkowej).
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się