13.12.2003 Podatki

Jakie informacje składać o oddelegowanym do pracy w Polsce przez zagraniczną firmę

W terminie trzech miesięcy od zakończenia roku podatkowego firma ma obowiązek złożyć do urzędu skarbowego informację o osobach będących nierezydentami, otrzymujących wynagrodzenie od zagranicznego pracodawcy.

Nowelizacja przepisów Ordynacji podatkowej zobowiązała polskie firmy od 1 stycznia 2003 r. do informowania organów podatkowych o wynagrodzeniach wypłacanych przez ich zagraniczne podmioty swoim pracownikom - mającym miejsce zamieszkania za granicą za świadczone na rzecz polskiej firmy usługi bądź wykonywaną pracę (art. 82a § 1 Ordynacji podatkowej).
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne