1 marca 2017 r.
Zmiany w zgłaszaniu przez portal podatkowy pełnomocnictwa ogólnego
Od 1 czerwca 2017 r. podatnicy, płatnicy, inkasenci i ich następcy prawni będą zgłaszać przez portal podatkowy pełnomocnictwa ogólne oraz zawiadomienia o zmianie, odwołaniu lub wypowiedzeniu pełnomocnictwa ogólnego do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (dotychczas do ministra właściwego do spraw finansów publicznych). Zmiana wynika z wprowadzenia od 1 marca 2017 r. Krajowej Administracji Skarbowej w miejsce dotychczas funkcjonujących: administracji podatkowej, kontroli skarbowej i Służby Celnej. Ponadto do wykazu spraw, które mogą być załatwiane z wykorzystaniem portalu podatkowego, zostało włączone składanie zgłoszeń aktualizacyjnych oraz wniosków o wydanie przez naczelnika urzędu skarbowego zaświadczenia o nadaniu NIP i informacji o nadanym NIP.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty