W jaki sposób informować pracowników przebywających na urlopach o zmianach w regulaminie pracy
Wprowadzamy zmiany do obowiązującego u nas regulaminu pracy. Informację o dokonanych zmianach zamierzamy podać na tablicy ogłoszeń w zakładzie. W ten sposób przekazujemy pracownikom ważne informacje dotyczące funkcjonowania firmy. Jednak kilku naszych pracowników przebywa obecnie na urlopach wychowawczych, macierzyńskich i bezpłatnych. Czy tym pracownikom powinniśmy przekazać w inny sposób informacje o zmianach w regulaminie pracy? W czasie tych urlopów nie zapoznają się raczej z informacją znajdującą się na tablicy ogłoszeń.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się