28.06.2018 Kadry i płace

Czy odpis świadectwa pracy powinien zawierać informacje, które powinny być zamieszczone zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami

Zgłosiła się do nas pracownica, która poprosiła o wydanie odpisu świadectwa pracy, ponieważ zgubiła jego oryginał. Pracę w naszym zakładzie zakończyła 20 lat temu. Od tego czasu zmieniły się przepisy dotyczące informacji, jakie zawiera się w świadectwie pracy. Czy powinniśmy wydać pracownicy kopię świadectwa pracy, w której zamieścimy dane, jakie obecnie wpisuje się do świadectwa pracy, czy należy wydać kopię świadectwa zgodną z przepisami dotyczącymi treści świadectwa, jakie obowiązywały 20 lat temu?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty