22.05.2007 Kadry i płace

W jaki sposób podać wysokość zarobków na świadectwie pracy

Odchodzący z pracy pracownik zażądał umieszczenia w jego świadectwie pracy osiąganych przez niego zarobków. Czy mamy obowiązek uwzględnić żądanie pracownika. A jeżeli tak, to czy powinniśmy wskazać jedynie kwotę wynagrodzenia zasadniczego, czy przyjąć jakąś średnią zarobków (pracownik miał prawo do premii kwartalnej, poza tym sporadycznie otrzymywał wynagrodzenie wraz z dodatkami za pracę w godzinach nadliczbowych i wykonywał pracę na podstawie dodatkowych umów o dzieło)?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty