07.02.2007 Kadry i płace

Czy w informacji o warunkach zatrudnienia należy wskazać pracownikowi wymiar przysługującego mu zaległego urlopu

Pracownik był u nas zatrudniony na podstawie umowy na czas określony od 1 grudnia 2006 r. do 31 stycznia 2007 r. Ma on prawo do 26 dni urlopu wypoczynkowego. W czasie trwania tej umowy nie wykorzystał żadnego dnia urlopu. Z pracownikiem tym zawarliśmy kolejną umowę o pracę od 1 lutego do 19 maja 2007 r. i w jej trakcie ma on wykorzystać zaległy urlop. Jak w takim przypadku podać mu informacje o warunkach zatrudnienia w zakresie urlopu wypoczynkowego? Czy należy podać też informacje o zaległym urlopie niewykorzystanym podczas poprzedniej umowy?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty